26 Haziran 2012 Salı

Haziran'ın Sonunda Adana'da Yarı Otobiyografik ve Bir Grip Hikaye!

Anne (A): Su iç bol bol
Ben (B) : Karnım şişti yeter.
A: İç iç, iyi gelir
B: Yahu şiştim diyorum, kusacam ne suyu ya
A: Hapını ne zaman içmiştin vereyim mi bir tane daha?
B: Anne hapçı olacam yeter yeni içtim. Gripten kurtulacam ama elimde poşet, çeke çeke gezeceğim evin içinde bayık gözlerle; "bi sigara versene abi" diye tinerci misali
A: Apık sapık konuşma
B: Hastayım ya ondandır.
A: Ihlamur mu yapsam bir bardak daha?
B: Anne valla bileklerimi o bitkilerin çer çöplerinin saplarıyla kesecem  bana yeni bir önerme ile daha gelirsen! Bi bırak beni hastalığımla başbaşa, antikorlara konsantre olayım vs...
A: Sen geç bakalım dalganı...

1 saat sonra ben odamda film izlerken Anne kapıda belirir, elini girişe dayamış bir şekilde;

A: Nasıl oldun?
B: Hafif melankolik, hafif neşeli garip bir moddayım, Wong Kar-wai'nin filmlerinin böyle bi atmosfere sahip olduğunu okumuştum bi yerde, tespit doğruymuş.
A: ?! Onu mu soruyorum ben?
B: Bilmem :)
A: ...
B: Daha iyiyim ya tamam. İç güveysinden halliceyim. Bir kahve yapsan da neşemizi bulsak ?
A: Gel balkonda içelim o zaman, hem temiz hava almış olursun
B: Temiz ve sıcak hava
A: Yok balkon serin valla tatlı bir esinti var.
B: Şu üstümdekini de çıkarıp sadece t-shirt ile mi gelsem o zaman ?
A: Ondan sonra bana şikayet etme ama niye geçmiyor bu grip diye burnuna dayayınca ıhlamuru, tylol hot'ı!
B: Arkadaş tüm sene çalış, yıllık izinde grip ol yazın ortasında, denizin kenarında soğuk içeceklerle serinlediğin bi tatil düşlerken balkonda annenle Türk kahvesi iç!
A: Ne varmış? bizimlesin işte, beğenmiyor musun?
B: İlk alternatifte de sizinle olacaktım anne, mağduriyet edebiyatı yapma şimdi hemen.
A: Bak dinleniyorsun hem mis gibi evde.
B: Senin budist bir keşiş olabileceğinden şüpheleniyorum bazen biliyor musun anne?
A: Budist mudist diye konuşma benle!
B: Panteist nasıl peki mesela? :))
A: Tövbe tövbe...
B: Antikonformist ve reailst ?!
A: Eşşeğin ... İlla bunu duyman lazım değil mi ?!
B: Hahahhahahahahhahah


Biterken ; Explosions in the sky -your hand in mine- çalmaktaydı...


Haziran 2012 Adana



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder