4 Haziran 2012 Pazartesi

36 poz tekmili birden

Arkadaş kurbanı kahramanımız üniversiteye giden yirmili yaşlarında bir genç.

Action! diyor ve olaya giriyoruz;

Kahramanımız bir gün evde otururken okuldan bir arkadaşı geliyor. Biraz sohbet ettikten sonra arkadaşı ; "işin yoksa benimle gel de fotoğrafçıya gidelim benim fotoğraflar vardı çektiğim, onları alacağım" diyor. Kahramanımız da yapacak daha iyi bir işi olmadığı için kabul ediyor ve fotoğrafçıya doğru yola koyuluyorlar. Yolda havadan sudan sohbet ediyorlar falan filan. Fotoğrafçıya yaklaştıklarında olaylar gelişiyor...

Fotoğrafçı, kahramanımızın arkadaşını uzaktan görür görmez hızla dükkana giriyor. Kahramanımız mevzudan bihaber olduğu için bu durumu garip karşılamıyor. Fotoğraf dükkanının sahibi içeriden yine bir hışımla çıkıyor ve elinde normal sayılabilecek  bir ebatta bıçak  ile kahramanımız ve arkadaşına doğru küfür ederek koşmaya başlıyor. Kahramanımız ne olduğunu anlayamadan, arkadaşı "kaç oğlum kaç" diyor ve koşmaya başlıyorlar. Kahramanımız; "lan oğlum niye kaçıyoruz naptın lan adama" filan fıstık diyerekten depar halinde iken kovalamacanın ve adamın asabiyetinin nedenini öğrenmeye çalışıyor ama nafile. Fotoğrafçı adam arkada kahramanımız ve arkadaşı önde kovalamaca iki - üç dakika devam ediyor ama kahramanımız ve arkadaşı yirmili yaşlarında fotoğrafçı adam ise kırklı yaşlarında olduğundan bir süre sonra izlerini kaybettiriyorlar. Bir iki dakika soluklandıktan sonra kahramanımız, arkadaşına; "lan oğlum anlatsana adam bizi neden kovaladı lan" diye ısrar edince, arkadaşı mevzuyu anlatıyor;

- oğlum adama banyo ettirdiğim fotoğraf filmi vardı ya
- ee?!
- o filmde tam 36 poz resmin tamamında "benimki" vardı
- ne demek lan "seninki" adam gibi anlatsana!
- lan oğlum s.kimin 36 poz fotoğrafı vardı işte
- ...
- ...
- oğlum sen ciddi misin?
- evet
- hadi buyur!
- canım sıkılmıştı, fotoğraf makinesini aldım ve benim dalganın 36 farklı fotoğrafını çektim.
- 36 farklı?!
- önden, yandan, arkadan, sağdan soldan, suyun içinde, farklı renklerde sulu boya ile boyanmış vs...
- senin ben kafanı s.kiim
- :)
- :)
- napiim lan canım sıkılmıştı.
- e oğlum beni niye sürükledin lan yanında? mal mısın sen?
- ne biliim lan korktum.
- lan korktun da bana da anlatsaydın bari.
- s.ktir lan! anlatsam hayatta gelmezdin
- o da doğru.
- ulan resimleri de alsak iyiydi de alamadık. Ben belki resimlere bakmamıştır diye düşünmüştüm
- lan s.ktir git bakmazmış! oğlum sen hakikaten sapıksın lan, hayır resimleri alsan ne yapacaktın onu da merak ediyorum ama sormak istemiyorum!
- anı olurdu oğlum işt...
- lan sus anını s.ktirtme şimdi!! Adam bizi yakalayıp g.tümüzden bıçaklasaydı görürdün anıyı. sende s.ke sürülecek akıl yok yemin ediyorum.
- :)
- gülme lan!!  :)
- e sen de gülüyon!
- sinirim bozuldu amk!
- yürü hadi biyerde bişeyler içelim.
- içelim amk! o değil de bu semtin civarına hayatta uğrayamayız daha uzun bir müddet.
- :)
- bak hala gülüyor sıfatını s.ktiğim!

Not: Bu olayın hemen hemen tamamı, çok sevdiğim biri tarafından gerçekten yaşanmıştır. Bu anıyı -abartısız- her hatırladığımda gülümser, hatta zaman zaman sesli gülerim. 


Biterken; "Panic at the disco - From a mountain in the middle of cabins- çalmakta idi...

Kodak, Kodak olalı böyle eziyet görmemiştir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder